Thursday 31 October 2013

JOM SERTAI KAMI

Jom merealisasikan impian anda bersama shaklee! Sertai kami!



Bagaimana nak mulakan perniagaan Shaklee?

Berapa modal yang diperlukan?

  • Memadai membayar yuran keahlian sebanyak RM75 untuk Semenanjung Malaysia dan RM85 untuk Sabah/Sarawak ATAU
  • Membuat pembelian RM660 (200uv) ATAU
  • Pembelian 2 botol vivix ATAU
  • Pembelian 3 kotak Collagen Powder
  • Tak perlu keluarkan modal ribu-ribu pn sampai nak kne amik loan sebab stock Shaklee yang pegang melainkan anda nak beli sedikit buat stock di rumah. Tak da head hunting dan tak perlu cari-cari orang pun!

Saya tak tahu apa-apa tentang Shaklee ni, macam mana nak dapatkan KELAS BIMBINGAN?

Majoriti di dalam group kami adalah ibu-ibu, surirumah atau pun bekerja sepenuh masa, jadi memang tak dapat nak hadir kelas kat luar di malam hari. Kelas kami adalah flexible. Semua di hujung jari, di alam maya. Kelas di talian facebook. Jadi xpayah risau nak keluar untuk ke kelas di malam hari kerana kami juga seperti anda, so kami amat memahami. Kalau nak kelas di alam realiti pun boleh, bergantung kepada request anda.  Banyak otai2 yang akan turun padang untuk membantu. Sangat penting memilih UPLINE anda sebab upline adalah yang akan membantu anda.  Uplinelah yang akan memberi tunjuk ajar kepada anda.  Saya sendiri masih dalam proses pembelajaran dan banyak otai-otai yang ada membantu saya untuk berjaya. Banyak lagi yang perlu saya pelajari.

Kenapa perlu join dengan saya?

Setelah anda mendaftar di bawah saya, anda akan dimasukkan ke dalam group khas untuk ahli-ahli berkongsi ilmu. Di situ ramai otai-otai akan membantu anda. Semuanya akan diajar, janji jangan malas dan rajin bertanya.  MORE TIPS?JOM JOIN SEKARANG DAN SAYA AKAN BAGITAU CARANYA!!


 
ID:947496
Hubungi saya di
                                               SMS @ Whatsapp 017-5107463 (Liza)

No comments:

Post a Comment